دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 لیمووووووووووووووووووووویی 

 

 

  

سلام 

می دونید 

راستش جدیداْ فهمیدم چه رنگی رو خیلی دوست دارم 

لیمویی  

آخه من تا قبل از جدیداْ‌ نمی دونستم از بین رنگهای آبی، صورتی، لیمویی، سبز، نارنجی، قرمز، بنفش یاسی، سفید و سیاه کدوم یکی رو انتخاب کنم که مثلاً بگم از این بیشتر خوشم میاد 

اما حالا فهمیدم  

بعد حالا تازه فقط این نیست که 

یه نتیجه دیگه ای هم گرفتم 

اونم اینکه 

تازگی به این نتیجه رسیدم که بین اسانسها و رایحه های میوه ای 

به اسانس و رایحه لیمو بیشتر از هرچیز علاقه دارم 

از آناناس که اصلاْ‌ خوشم نمیاد  (نه بوش نه طعمش)

ترشی رایحه آلبالو رو دوست دارم 

شیرینی رایحه توت فرنگی هم برای مدت طولانی اذیتم می کنه 

رایحه پرتقال رو هم دوست ندارم چون بوی هر میوه ای میده غیر از پرتقال  

هلو هم همینطوره

اما لیمو اینطور نیست 

خنکی و شیرینی ملایمش همراه یه رگه تلخیه نا محسوس یه حس خوبی میده بهم 

بخصوص که طعمش رو هم خیلی دوست دارم (هم شیرین هم ترش) 

 البته سیب و کیوی هم بد نیستنا 

اما لیمو بهتره

جدیداْ هم یه برق لب لیمویی خریدم 

کلی باهاش خوش می گذره 

البته سعی می کنم خیلی استفاده نکنم 

اینطوری بهتره 

چون از بس وقتی این برق لب رو می زنم لبهام رو می جوما 

می ترسم بعد یه مدت چیزی ازشون باقی نمونه 

خلاصه که گفتم تا شما هم در جریان این کشفیات تازه بنده قرار بگیرید که اگر خواستید هدیه ای چیزی برام بگیرید به رنگش حتماً دقت کنید 

 

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

  

* حالا اگر گفتید ایراد کار کجاست؟؟؟!!!  

 

GoOdLuCk 

*PeGi