دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

منم بازی 

 

سلام 

خوبید؟ 

گفته بودم پست امروز یه بازی وبلاگیه که توی وبلاگ خانم زیگزاگ و آقای زیپ دیدمش 

اینم بازی من:  

 

۱. تا حالا شده خواب باشین و یه جورایی احساس کنین و بفهمین که همه چی خوابه و تموم میشه؟ حالا اگه امروز یکی بگه همه‌ی این دنیایی که دارید لمس می‌کنید و می‌بینید با همه‌ی اتفاقاتش فقط یه خوابه شما با وجود اینکه نمی‌دونین تو بیداری، تو دنیای واقعی چی انتظارتون رو می‌کشه باز دوست دارین بیدار شین؟ به نظرتون بیدار که شدین با چه جور دنیایی مواجه می‌شین؟ قشنگ‌تر از الان یا ...؟
- برام هیجان انگیزه خیلی. گاهی فکر می کنم هر دنیای دیگه ای از این که دنیایی من (ما) الآن می بینم قشنگتره!! 

 

۲. اگه قرار بود همه‌ی دنیا و فلسفه‌ی زندگی رو تو یه تصویر نشون بدین چی می‌کشیدین؟
- یه درخت سیب 

 

۳. قشنگ‌ترین آرزو و رویای بچگی‌تون؟
اینکه عروسکهام جون بگیرن و مجبور نباشم با غزاله (دختر ننر همسایه) بازی کنم!! 

 

۴. اگه الان می‌تونستین به همه‌ی مردم دنیا، یه صفت یا توانایی بدین بهشون چی می‌دادین؟
- فکر کنم گذشت 

 

۵. بزرگ‌ترین تفاوت زن و مرد از نظر شما؟
- اینکه مرکز قدرت آقایون سرشون و مرکز قدرت خانمها قلبشونه 

(البته معنیش این نیست که آقایون از قلبشون و خانمها از سرشون استفاده نمی کنن) 

 

۶. اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت‌نامه‌ی زندگی حذف کنین، اون کلمه چی بود؟
قبلاً نمی توانم رو حذف کردم  

 

۷. کسی که بخواین ملاقاتش کنین؟
- اگر فقط یکی رو میشه گفت، برادرم (چون خیلی دلتنگشم) 

 

۸. اگه این امکان به شما داده بشه که بتونین یه سوال، فقط یه سوال (هر سوالی در هر موردی) بپرسین و قرار باشه به این سوال‌تون جواب داده بشه چی می‌پرسین؟ 

- آخرش چی میشه؟؟ 

 

۹. اگه قرار باشه برای همیشه از این دنیا برین و بخواین یه یادگاری ازش داشته باشین چی برمی‌دارین ازش؟ 

- تمام آلبومهای عکسی که داریم 

 

۱۰. قشنگ‌ترین جمله یا بیت شعری که خیلی بهش معتقدین؟ 

- آری آری/ زندگی زیباست/ زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/ گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست/ ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست 

 

۱۱. اگه قرار بود اولین شناسنامه رو شما تنظیم کنین به جز اسم و فامیل و نام پدر و این مدل اطلاعات ترجیح می‌دادین دیگه چه گزینه‌هایی بهش اضافه بشه؟ 

- هیچی. بنظرم همین اطلاعات کافیه 

 

۱۲. به نیمه‌ی عمرتون می‌رسین و مثل بعضی قبایل رسمه که یه اسم جدید برای خودتون انتخاب کنین چی انتخاب میکنین؟ 

- همین اسم خودم رو چون خیلی دوستش دارم. ضمن اینکه فکر می کنم بعدِ 50 سال (نه که قراره 100 زنده باشم ان شالله!!) دیگه اسم آدم اونقدر با آدم عجین میشه و روی آدم میشینه که تصور تغییر دادنش غیر ممکن میشه 

 

۱۳. (تاکید می‌شود پاسخ دادن به این سوال الزامی‌ست): با "ماوس"، "درخت" و "سیاست" یک جمله بسازید. 

- سیاست تکنولوژی شاید این است که بجای هر درخت یک ماوس بکارد.

(ماوس استعاره از هر نوع ماشین) 

 

خب تمام شد

هر کسی که این پست رو خوند و این بازی رو انجام نداده می تونه انجام بده، از نظر من ایرادی نداره 

شوخی کردم همه خواننده های اینجا که این بازی رو دوست دارن از طرف من دعوتن 

 

   

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

* میگه ولی می دونی؟ آبروشون تو همه دنیا رفت. همین هندیا، دیروز دیدم یه عکس گنـــــــــده از ا.ن توی روزنامه X زده، زیرشم نمی دونم چه چرت و پرتی نوشته!!! 

میگم خب بنده خدا مهم همون چرت و پرت زیرش بوده که نخوندی دیگه   

* واااای یه چی بگم بخندین 

من و دوست جون یه چند روزه گیر دادیم به رادیو جوان 

از اینکه آهنگهایی که اصلاً انتظارش رو نداریم رو بشکل رندوم می شنویم لذت می بریم کلی. 

بعد پریروز یهو یه آهنگی گذاشت که قیافه جفتمون این شکلی شد:  

یه نوستالژی کامل 

از روزایی که کلی جوات بودیم برای خودمون 

(کلاس سوم/چهارم دبستان بودیم فکر کنم) 

که با آهنگه هی همچین همچین می رقصیدیم (دقیقاً هم با همین ریخت و تیپ و قیافه) 

آی خندیدیم 

آی خندیدیم 

حالا بگو آهنگه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

باز منو کاشتی رفتی  

تنها گذاشتی رفتی 

دروغ نگم بجز من 

یکی دیگه داشتی رفتی 

یکی دیگه داشتی رفتی 

 

خلاصه که تهِ خنده بود  

 

شاد باشید  

*pegi