دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

دلتنگم انگار!!! 

 

* دیشب خواب دیدم با دوچرخه آمدم ایران 

یعنی 2 ساعته رسیده بودم خونمون

بعد اینقدر خوشحال بودم که اینقدر آمدن بی دردسرههههه

همش با خودم می گفتم دیدی دردسر ویزا و پاسپورت و پرواز نداشت؟؟

تازه 2 ساعتم بیشتر طول نکشید!!!!

فقط رد شدن از مرز مشکل بود که اونم چون توی شب آمدم اتفاقی نیفتاد 

بعد تازه مسخره تر اینکه با یه تی شرت قرمز و یه شلوارک از این ساحلیا آمده بودم 

(چیزایی که توی همه عمرمم نداشتم!!!!)

بعد تازه می گفتم فردا صبح هم می خوام برگردم!!!!!!!!! 

یعنی میگی دلم تنگ شده؟؟؟؟  

 

* در راستای رادیو جوان گوش کنی!!! امروز خوردم به یه آهنگ که دیگه از جواد و هوشنگ و این صبتا گذشته 

اما دردونه وقتی بچه بود (3-4 ساله ) عاشق این آهنگه بود

آهنگ یه دختر دارم شاه نداره شماعی زاده 

واااااااااااااااااااای 

دلم برای دردونه یه ذره شده

خدایا یعنی میشه بیاد اینجا پیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

GoodlucK 

*PegI