دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

منم بازی 

 

   

آریان عزیز به بازی دعوتم کرده:

اگر جای انسانهای اولیه بودی ترجیح می  دادی چه چیزایی زودتر کشف یا اختراع شن؟؟

(عنوان دقیقاً همین بود)

 

خب دیگه مقدمه نمی خواد، میرم سر اصل مطلب

 

اختراعات:

1. صابون و مسواک و خمیردندون

(آقای محترم به من میگه مأمور بهداشت

مسواکم صبح تا مسواک نزنم به هیچکس سلام نمی کنم و حرف نمی زنم

شبم مسواک نزنم صبح می خوام بمیرم خودم)

 

2. بالش و لحافم 

(باورتون میشه من لحافم رو با خودم از ایران آوردم؟؟

40 کیلو اضافه بار رو فکر  کردید از کجا آوردم؟؟)

 

3 . شُلوار لی و تی شرت 

(البته بی آستین باشه خیلی بهتره -همون تاپ خودمون-

یعنی لباس راحتتر از این میشه؟؟ 

من با شُلوار لی می تونم حتی بخوابم)

 

4. حوله و چتر

(از خیس شدن و خیس بودن بدم میاد شدیداً )

 

5. کامپیوتر با اینترنت

(wireless باشه بی زحمت)

 

6. موبایل

(برای اینکه از media player و دوربینش استفاده کنم

اگرنه استفاده خاص دیگه ای نداره)

 

7. موتور

(یه حالی میدهههههههه )

 

8. مام و اسپری و عطر و...

(بوی تلخ و خنک در اولویته )

 

9. عکس

(با هر مدل عکسی کلی حال می کنم، بخصوص قدیمیهای نوستالژیک)

 

10. کتاب

(کتاب شعر و دیوان هم باشه)

 

11. دمپایی روفَرشی

(اینقدر بدم میاد تو خونه پابرهنه راه برم... )

 

12. لاک سفید

 

13. کارت تبریک

(هدیه مورد علاقمه، هم برای دادن هم گرفتن)

 

کشفیات:

1. دردونه و مامان و بابا و... 

 

2. دوستهام

 

3. انواع و اقسام خوراکی و خوردنی 

(ماست و شکلات و ماسالادوسا* و منگو + منگو جوس (mango juice) هم باشه لطفاً

دوست جون و آقای محترم به این نتیجه رسیدن که من معده ام سوراخه!!!

بس که این دوتا تفاهم دارن لامصباااا)

 

4. خط و کلمه 

(کلاً هرچی که بشه باهاش انتقال افکار و اینا کرد)
 

دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه 

 

 ^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

1. دیشب جای همه اونایی که نبودن خالی بود

دوستای خوب و تراس با ویوی عالی و هوای محشر و صد البته کادوهای یکی از یکی بهتر!!!

بابت تبریکها هم ممنون

ان شاءلله قسمت شما بشه!! 

  

از بین تبریکا که از اقسا نقاط دنیا ارسال شد، این یکی از همه جالبتر بود 

 

2. با اجازه سید و رها و سمانه و هاD از طرف بنده دعوتن 

  

توصیه نوشت: هندوانه گندیده نخورید بد کوفتیه  

 

* ماسالادوسا یه غذای هندیه که من 23 سال تعریفش رو از مامان و بابا شنیدم و بعد از 23 سال آمدم اینجا خوردم

خیلی خوشمزه است. اگر از اینورا رد شدید امتحانش کنید حتماً 

 

 

 

GoodlucK 

*PegI