دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

خواب 


سلام

خوبید؟؟ 


یه مدت اون وقتایی که اینجا کلاس زبان می رفتم

عاشق این بودم که ظهر خسته و کلافه از گرما بیام خونه

یکم هندونه بخورم و بعد بالشم رو با یه پتوی سبک بردارم ببرم روی کاناپه توی هال بخ.وابم 


جای راحتی نبود و نمی تونستم پاهام رو صاف کنم و زیرم هم صاف و هموار نبود

اما لذتی از خ.وابیدن روی کاناپه می بردم که حد نداشت 

کاملاً خستگی رو از تنم بیرون میاورد 


این عادت بود تا اینکه یه ترس مسخره افتاد به جونم یه 2 هفته ای زندگیم رو مختل کرد و بعد هم که اون ترس از بین رفته بود، دیگه کلاس نمی رفتم که بعد بخوام خستگیش رو روی کاناپه از تن در کنم


ایران هم که بودم

توی شبهای سرد زمستون که برمی گشتم خونه

همه عشقم این بود که با یه بالش و یه پتو مچاله شم کنار رادیاتور توی سالن و همونجا روی زمین!! بخ.وابم 

وقتی هم که خیلی سردم بود پتو رو می نداختم روی رادیاتور و کرسی می ساختم و می رفتم زیرش و از گرمای مطبوع (و حتی گاهی وقتا سوزاننده اش) لذت می بردم 

و اگر مامان می ذاشت

شیرین تا 3-2 ساعت خواب عمیق می رفتم


اما مامان معمولاً نمی ذاشت

اینقدر که هی می گفت پاشو برو سر جات

اینجا سردت میشه سرما می خوری

اینجا زیرت سفته

همش مچاله ای کمرت درد می گیره

پاشو برو مثل بچه آدم راحت روی تختت بخ.واب

آخه اینجا جای خ.وابیدنه؟؟

و..............

که خلاصه خواب کوفتم میشد حسابی 


یکی دیگه از پوزیشنهای لذت بخشم برای خواب توی ماشین یا کلاً هر وسیله نقلیه در حال حرکته

شاید حتی خوابم نبره

اما خیلی برام شیرینه


از خیلی سال پیش هم یه عادت دیگه داشتم و دارم

اونم اینکه صبح که از خواب پامیشم

بالشم رو می ذارم ته تخت و یه 15-10 دقیقه هم اینجوری می خ.وابم

(یعنی سروته)

یعنی همه خواب شب یه طرف

این 15 دقیقه نامتعارف خ.وابیدن هم یه طرف


کلاً توی جایی که یکم غیر معمول باشه یاخیلی راحت نباشه یا همچین چیزی

خ.وابیدن خیلی بهم می چسبه

چون می بینم قابلیت و توانایی خ.وابیدن در هر پوزیشنی رو دارم و اگر یه موقع تشک خوشخواب و بالش پر قو دم دست نبود

از بیخوابی نمی میرم 

برای همین هم کیف می کنم با این مدل خ.وابیدنا


توی ماه رمضون هم دوباره عادت خ.وابیدن روی کاناپه برگشت و وقتی از کالج میام تا دم افطار روی کاناپه می خ.وابم و عجیـــــــــــــــــــــــب می چسبه بهم 


شما چی؟؟

برای خ.وابیدن حتماً باید جاتون OK و از هر نظر راحت باشه؟؟

یا مثل من از تجربه کردن جاها و حالتهای مختلف برای خواب لذت می برید؟؟


^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^


* این عکس کاناپه خونمه

فکر کنم با دیدن عکسش بتونید متوجه شید که چقدر کار سختیه خ.وابیدن روش


* خیلی دوست دارم این مدل خ.وابیدن رو هم تجربه کنم


* راستی، توی ایام امتحانات عاشق درس خوندن روی این کاناپه هم شدم


* خیلی بیربط، یه نگاهی هم اینجا بندازید 

*pEgI