دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

دکتر هندی 

 

 

سلام 

خوبید؟؟ 

 

اول اینکه عید فطر بر همه دوستان و عزیزان روزه دار و روزه ندار!‌ مبارک 

 

امیدوارم تک تکتون بهره و لذت دلخواهتون رو از این ماه برده باشید 

نماز و روزه و عبادتهای همه اهلش هم قبول 

 (اینجا فردا-دوشنبه عیده)

 

راستش پیرو پست قبلی 

چندتا از دوستان لطف کردن و با دقت نظری که داشتن علت کمردردهای من رو کشف کردن 

گفتم بذارید یه چیزی براتون تعریف کنم تا بدونید کم متخصص نیستید و خودتون رو دست کم نگیرید!! 

 

چند وقت پیش بخاطر دردی که داشتم (و کماکان دارم) رفتم عکس رادیولوژی از کمرم انداختم (که بماند چه حسِ بد و مزخرفی داشتم موقع عکس انداختن

بعدم یه متخصص ارتوپد بهم معرفی کرده بودن که عکس رو ببرم پیشش 

وقتی رفتم، راجع به دردم و اینکه کی شروع میشه و چطوریه و محل دقیقش کجاست و شدت چقدره برای دکتر توضیح دادم 

یه سری معاینه سطحی کرد، گفت چیزی نیست 

گفتم یه نگاهی به عکس بندازید شاید چیزی مشخص شه 

نگاه کرد گفت چیزی نیست 

گفتم ولی من درد دارم 

گفت اگر من متخصصم میگم چیزی نیست 

گفتم پس آخه اینهمه درد از کجا میاد؟؟ 

گفت من نمی دونم، تو هم که نمی دونی، چه جالب!!! 

 

گفتم خب پام چی؟؟ درد پام از چیه؟؟ 

(یه مدت زیادیه استخوان پایین شست پام موقع راه رفتن خیلی اذیت می کنه) 

باز یکم معاینه کرد 

همینکه دستش خورد به استخوان جیغم رفت هوااا 

اینقدر درد زیاد بود که خودم حدس زدم مو برداشته باشه 

باز گفت چیزی نیست 

گفتم پس این درد مال چیه؟؟ 

گفت استخوانهات ظریفن، وقتی راه میری وزنت رو می ندازی روشون گریه می کنن!!! 

 

 

می خواید باور کنید می خواید نه 

اما این جناب دکتر مثلاً پروفسور و HOD بخش ارتوپدِ یه بیمارستان نسبتاً بزرگ توی بنگلوره 

اما وقتی حرف می زد فکر می کردی با یه مربی مهد کودک طرفی 

 

می خوام اینو بگم که نظر شمایی که گفتید کمردردهات بخاطر مدل خوابیدنته، خیلی خیلی کارشناسی تر از نظر این آقای دکتر بود 

اون دکتر عمومی رو هم که قبلاً براتون تعریف کرده بودم 

خلاصه کنم که هرکس گفته علم پزشکی توی هند خیلی پیشرفته است و دکترهای هند خیلی حالیشونه 

با عرض شرمندگی باید بگم کـــــــــــــــــــاملاً اشتباه می کنه 

 

اینه که به خودتون امیدوار شید که حرف شما من رو برای علت کمردردهام بیشتر قانع کرد تا حرف یه پروفسور متخصص ارتوپد 50 و اندی ساله 

 

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

 

* اینهمه حرف زدم، بذارید اینم بگم که ممنون بخاطر اینکه نگران خوابیدن من و ربطش به کمردرد منید 

اما کمردرد من یکمیش ارثیه (که سالهاس همراهمه) بقیه اش هم (که از وقتی اینجا آمدم شروع شده) مربوط به همون روزهای گُل و بلبل تقویمه که آمدم اینجا به سبزه نیز آراسته شده 

  

* این پست رو بنگلورنامه حساب کنید  

بازم عیدتون مبارک 

 

*pEgI