دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 ببخشید چند لحظه!!

 

سلام 

خوبید؟؟ 

 

* از وقتی آمدم اینجا اینقدر پای دردِ دل همه نشستم که درد خودم رو دارم فراموش می کنم 

همون چیزی که باعث شد پاشم بیام اینجا 

الآن باید بیشتر از هروقت نگران باشم 

اما نیستم 

اتفاق اگر بخواد بیفته، میفته 

با حرص و جوش زدن من چیزی عوض نمیشه 

هرچی می خواد بشه، بشه 

 

* امروز بعد از مدتها (تقریباً 3 ماه) گیتا (معلم زبانم) برام msg فرستاد و حالم رو پرسید 

اینقدر خوشحال شدم که حد نداشت 

اول آمدم جواب بدم 

بعد دیدم زنگ بزنم بهتره 

زنگ زدم و اینقدر پشت تلفن براش خوشحالی کردم و تشکر کردم که خوشحالی اون رو هم آشکارا حس می کردم 

وقتی ازم پرسید اوضاعت چطوره؟ 

بهش گفتم که همه چیز خوبه و خیلی خوبه 

از درس و کالج گرفته تا دوستها و استادا و کلاً آدمهای دور و برم 

اونم با خوشحالی که توی صداش موج می زد بهم گفت که تو یکی از دانش آموزام هستی که بهش افتخار می کنم 

شاید واقعاً اوضاع و احوال به اون خوبی هم نباشه و یکم پیاز داغش رو زیاد کرده باشم 

اما با خودم گفتم چه ایرادی داره به کسی که اینقدر برام ارزش قائله و بعدِ اینهمه وقت یادم کرده و با فرستادن یه msg ساده اینقدر خوشحالم کرده با همه وجود انرژی مثبت بدم؟؟ 

پس خندیدم براش و بهش اطمینان دادم که 

ma'am everything is OK 

I'm enjoying every moments of my life 

 

* این روزهام داره با یه دوست خیلی خوب به خوبی می گذره 

 

* خدایا بخاطر همه چیز شکرت 

 

 

GoodlucK 

*PegI