دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 بنگلورنامه پگی خسرو(3)

 

درود 

خوبید؟؟ 

 

1. ببینید 

من یه چیزی می گم، شما هم از من قبول کنید و باور کنید و تعجب هم نکنید 

OK؟ 

راستشو بخواید این هندیا دست چپ و راست رو از هم تشخیص نمیدن  

من و سین عادت داریم هربار که میریم بیرون گم میشیم و باید از 100000 نفر آدرس بپرسیم تا دوباره پیدا شیم 

از این 100000 نفر، کمِ کم 99999 نفرشون دست راست رو نشون میدن و با اعتماد بنفس میگن go to the left 

!!!!!! 

 

2. یه عمری بهمون گفتن اول سمت چپ رو نگاه می کنی، بعد با احتیاط میری تا وسط خیابون، بعد سمت راست رو نگاه می کنی و بعدم دوباره با احتیاط رد میشی 

حالا که موقع عمل رسیده، می بینیم ای بابا همه آموخته هامون کشکه 

اول سمت راسته، بعد سمت چپ!!! 

 

3. من اینجا دکترا رو هم میگیرم، اما آخرش به این روزهای هفته عادت نمی کنم 

یعنی چی که اینجا 1شنبه ویک اِنده؟؟؟ 

مگر جمعه چشه؟؟ 

مسخره هااااا 

 

4. یکی بیاد حالیِ من کنه که 5Rp نمیشه 5 تومان  و  10Rp هم معادل 10 تومان نیست، و بِتبع 100Rp هم 100 تومان نیست و اتفاقاً 200Rp هم 200 تومان نیست!!!!! 

تا همینجا اگر زحمت بکشید کافیه 

چون دیگه خودم بلدم که 500Rp میشه 10000 تومان و 1000Rp هم میشه 20000 تومان 

 وَرِ مثبت و اعصاب خرد کن ذهنم میگه همینجوری پولهای بابا رو به اف یو سی کِی میدی دیگه 

اما قبل از اینکه مجبور به جواب دادن بشم، وَرِ دوست داشتنی فوری بهش میگه shut up  

و خلاصم می کنه از عذاب وجدان 

 

 

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

 

* عزیزانی که نگران حال و روز من بودن، نگران نباشید، من حالم خوبه

این روزام داره با دوست می گذره 

که در حال حاضر بهترین دوسته 

در کنارش توی این اوضاع و احوال داغون دارم روزگار رو به بهترین شکل می گذرونم 

زندگیم اینجا داره خیلی خوب می گذره 

چیزی که آزارم میده اون نیمه زندگیمه که توی ایران جا گذاشتمش 

یعنی می دونی؟؟ راستشو بخوای اصلاً بخاطر فرار از همون نیمه بود که پاشدم آمدم اینجا 

اما خُب، فکر احمقانه ای بود 

آخه مگر میشه از نصف زندگیت بگذری؟؟ هان؟؟ میشه؟؟ 

البته یه راه داره هااااا 

اونم اینکه دست بکار ساختن یه چندتایی horcrux بشم و اون بخش آزار دهنده رو قایم کنم توی یه قندونی، نمک پاشی چیزی، ببرم ته اقیانوس اطلس چال کنم و بگم دوزخیان هم ازش مراقبت کنن که یوقت گربه شاخش نزنه 

آخه شنیدم شاخ گربه هم طلسم horcrux رو باطل می کنه 

اما اونم مشکلش اینه که اولاً کلی دنگ و فنگ داره، بعدم وِردش رو یادم نیست. تـــــــازه، چوب جادومم ایران جا گذاشتم 

البته هیچم بعید نیست که آورده باشمشااااا 

یادتونه که سر کتاب شازده کوچولو چه زنجه موره ای راه انداختم مبنی بر اینکه من شازده کوچولومو ایران جا گذاشتم؟؟ 

خب راستش روم سیاه ، اما جا نذاشته بودم و توی اولین نگاه بین کتابام پیداش کردم 

تــــــــــــازه فهمیدم که خوب نگشتم و آخ که مامان همیشه از این خوب نگشتن من چقدر حرص می خورد 

 

ای بابا  

ببین از کجا به کجا رسیدیم 

قرار بود بنگلور نامه باشه باز شد غُرغُر نامه 

 

فعلاً  

تا درودی دیگر 

بدرود 

 

 

*PEGI