دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 یک گردش کاملاً علمی!!

 

 

سلام 

خوبید؟؟ 

 

دور از جون شما مریضم بــــــــــــــــــــــــــــد  

سرما خوردم و سینوزیت سمت چپم عفونی شده 

اینه که نیمه چپ صورتم از فک بالا به بالا! از زق زق نمیفته 

در همین راستا دیروز از آقای دوست خواهش کردم امروز بیاد با هم بریم پیش یه دکتر ایرانی که اینجاست و دفعه قبل از اون سرفه های وحشتناک نجاتم داد 

آقای دوست هم بلافاصله! قول ناهار گرفت 

و شرایط هم رو پذیرفتیم و امروز صبح ساعت 9:30 رهسپار وفای به عهد شدیم 

بعد هم چون خیــــــــــلی خسته نبودیم اصلاً! جاتون خالی رفتیم دریا(چه) کنار

و ساعت 7:30 شب هم آقای دوست جنازه بنده رو رسوند دم خونه و رفت به سلامتی 

 

اما چرا اصلاً اینا رو گفتم؟؟ 

که بگم آقا جای همه شما خالی امروز 10 ساعت بی وقفه در حال انجام گردش عملی بودیم!

یعنی الآن می تونم براتون مثل بلبل ریز به ریز و جزء به جزء اجزای تشکیل دهنده بوی *اپاله گاو رو تشریح کنم 

یعنی باور کنید امروز توی این شهر گاوی نبود که *یده باشه و ما از کنار *اپاله اش رد نشده باشیم 

یعنی کلاً گشتیم هرچی مسیر خوش آب و هوا بود انتخاب کردیم برای تردد 

اینه که الآن بنده از نظر اطلاعات *اپاله گاو شناسی مهندسی شدم برای خودم 

توضیح بدم براتون؟؟ 

تعارف می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

 

 

 

 

 

gOOdlUCk 

*pEGi