دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 عاقبت ترقه بازی 

 

 

صدای من را از خط مقدم می شنوید 

 

میگه گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی 

 

منتظر یه شام خشک و خالی بودمااااا 

اما با یه پارتی غافلگیرکننده تمام شد  

دیشبو میگم 

نشسته بودم به امید اینکه جناب دوست زنگ بزنه بگه بریم یه دوری بزنیم 

یهو زنگ زد گفت آماده باش 1 ساعت دیگه بریم خونه آقای "الف" اینا پارتی گرفتن 

منم زنگ زدم به خانم سین که آماده باش با هم بریم 

رفتیم 

جمعی نبود که ما خوشمون بیاد 

حالا باز من و جناب دوست زیاد برامون مهم نبود 

اما سین بچه ام حسابی جا خورده بود 

ما هیچکدوم اهل دود و الکل نیستیم 

اما این پارتی میشه گفت دود-الکل پارتی بود 

بهرحال سعی کردیم شبمون رو هدر ندیم و از موقعیت پیش آمده لذت ببریم 

وسطای مهمونی آقای الف آمد گفت پگی من اینا رو (مهمونهاشو می گفت) درست نمی شناسم و بعضیشون رو اولین باره که می بینم 

اما فکر نمی کردم که جمع اینقدر غیر یکدست و ناهمگن باشه 

بهرحال اگر بهتون خوش نمی گذره ببخش 

منم بی رودربایستی گفتم خب وقتی آدم میره جایی که زیاد با جمعش آشنایی نداره پی هر مدل آدم و اوضاعی رو به تنش می ماله 

اگر بنا به انتخاب بود این جمع رو انتخاب نمی کردیم 

اما حالا که آمدیم بخاطر خودمون و به احترام توی میزبان سعی می کنیم لذت ببریم 

پس زدیم و رقصیدیم و خندیدیم و کلاً همه کِسِلیه دیروز رو ریختیم توی جوب  

 

اینه که الآن مثل یک خانم تمام عیار قراره بشینم سر درس و مشقم و دیگه اگر خیلی خانمی کنم بخونم برای امتحان 4شنبه که هفته پیش آمادگیش رو نداشتم و نرفتم  

همین دیگه 

خواستم فقط خدمتتون گزارش کار داده باشم

 

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

 

رد شعله ی یکی از این منورا رو توی آسمون دنبال می کنم که بره بالا بترکه 

بعد می بینم نمی ترکه 

دقت می کنم می بینم اونی منتظرم بترکه ستاره است!! 

سین میگه اگر شانس شخمیه من و توئه، الآن این ستارهه می ترکه یه تکه اش هم زرت میاد می خوره تو سر من و تو  

 

* ما همچنان هر چند ثانیه یه بار سرمون به طاق کوبیده میشه هاااااااا 

گفته باشم  

 

 

GoodlucK 

*PegI