دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

برای سارا 

 

سارا جونم سلام 

خوبی؟؟ 

اوضاع روبراهه؟؟ 

درس و مشقا خوب پیش میرن؟؟ 

 

سارا می دونی این روزا چه روزایین؟؟ 

یادت میاد؟؟ 

10 سال پیش یه همچین روزایی بود 

قبل از امتحانای ترم اول 

سال اول دبیرستان 

یادته اون روزی رو که منیره کلافه شد و رفت از کلاس بقلی یه نیمکت کِش رفت و آورد چپوند بین نیمکت اول و دوم ردیف وسط کلاس 

بعد تو رو نشون روش و بعدم آمد به من گفت تو هم بیا بشین پیش سارا تا کسی نیمکتتون رو از کلاس نندازه بیرون؟؟؟؟ 

یادته اون موقع چقدرررررررررررررررر چشم دیدن همو نداشتیم؟؟ 

اما شوق رهایی از آوارگی (منظور همون صندلی تکیه) به احساس بسسسسسسسیار خوشمون نسبت به هم غلبه کرد و شدیم بغل دستی!!  

و اینجوری شد که کلی روز خوب با کلی خاطره خوب برامون درست شد 

چقدر همو دوست داشتیم 

چقدر تو سر و کله هم می زدیم   

(سارا باورت میشه من و تو با اینهمه تفاوت 10 ساله که دوستیم؟؟؟؟)

 

من همیشه از منیره بابت این حرکت گنگستریش ممنونم 

(هرچند عمراً هیچوقت به روش بیارم!!

 

خلاصه که این دوستی 10 ساله توی یه همچین روزایی بود که شروع شد و ان شالله که حالا حالاها هم تمام نمیشه 

خلاصه کلوم این که 

سارا جونم، 10 سالگی دوستیمون مبارک 

 

 

 ^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

 

سلام 

چی گفتید؟؟ 

سلام و زهرمار؟؟؟ 

عیب نداره نشنیده می گیرم 

دلم خواست این پست رو برای سارا بنویسم که نوشتم 

بذارید یکم دوباره به حال و هوای پست گذاشتن برگردم و ذهنم متمرکز شه، باز هستم در خدمتتون 

فعلاً  

 

*pEgI