دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

به نخود سیاه اعتقاد داری؟؟!

 

 

عمو یادگار رفته بود تو غار 

به منم گفته بود همین دور و برا دمِ در غار بازی کنم و خودمو سرگرم کنم تا بیاد بیرون 

مدیونید اگر فکر کنید وقت تلف کردم 

همش می گشتم دنبال بازیهای فکری و مفید 

که رسیدم به Bubble Shooter  و City Bloxx 

بعد دیگه آخر شب چشمام نمی دید بسکه بازی کرده بودم 

بعد همین که داشتم دنبال بازی می گشتم رسیدم به این دوتا  

(دخترخاله ها، یادتونه؟؟؟) 

 

 

  

 

اینقده ذوق کردم

دو سه روزم هست که خودمو روانی کردم با این و این 

دوستشان می دارم بسیار 

همین دیگه 

 

آها 

دیشب آخر شب عمو یادگار از غار آمد بیرون به سلامتی  

 

 

 

 

شاد باشید  

 

*pEgI