دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 غاردرمانی!!

 

 

 سلام 

خوبید؟؟ 

مسخره ترین پروتکل که توی زندگی پذیرفتم اگر گفتید چیه؟؟ 

میگم خودم 

مسخره ترین و غیر قابل فهم ترین پروتکل که توی زندگیم پذیرفتم داخل غار رفتن گاه و بیگاه عمو یادگارهاست

آخه یعنی که چه؟؟ 

وقتی می بینی کسی که دوستش داری (با هر عنوان و شکل و درجه ای) 

اینطور تو خودش میره و همش غم داره نگاهش و بغض داره صداش 

آخه مگر میشه آدم ساکت و بی تفاوت بشینه؟؟

مگر میشه تحمل کرد ناراحتیش رو؟؟

قبول دارم هیچکس به اندازه خود آدم نمی تونه به آدم کمک کنه 

قبول دارم که عمویادگارها ترجیح میدن خودشون راه حل مشکلاتشون رو پیدا کنن 

اما این دیگه آخر بی انصافیه که از خاله یادگارها (!!!) بخوان که این مدت داخل غار رفتگی کاری به کارشون نداشه باشن و هیچی نگن و زنگ هم نزنن و اگر می تونن (!!!) حتی msg هم ندن 

میشه؟؟ 

آخه آدم مگر دلش طاقت میاره؟؟ 

ببینی عزیزت ناراحته 

بعد خوش و خوشحااااااال بری برای خودت بگردی؟؟ 

نــــــــه 

آدم کوفتش نمیشه حتی یه زندگی آروم؟؟ 

حالا خوشحالی و خجستگی پیشکش  

شما خودتون باشید می تونید تحمل کنید؟؟

آقایاااااااااااااااااااااااااااان 

عمویادگاران عزیزززززززززززز 

با شماااااااااااااااااام 

هیچکس اینجا نیست جواب منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

هیچکس جوابی برای سوال من نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آهاااااااااااااااااااای 

کسی اینجا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

 

 

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

 

* عزیزان توجه فرمایید 

اول این پست عرض شد که این پروتکل already پذیرفته و امضا شده با همین دست نشکسته خودمان 

پس الآن مشکل پذیرش نیست  

شاهدش هم اینکه خودم از اون دست انسانهای بی مزه ای هستم که هربار خاله یادگاری رو می بینم که آویزون عمویادگارش داره میره تو غار، به آرامش و پشت در غار نشینی دعوتش می کنم 

اصلاً اگر نبود که الآن میرفتم سوالمو از خود عمویادگار مربوطه می پرسیدم!!!

بنده الآن در درک موضوع مشکل دارم 

که اگر من عهدنامه منحوس ترکمانچای یا گلستان رو با دست خودم امضا می کردم اینقدر الآن لجم درنمیامد 

 

* می دونید بدترین حالتش چیه؟؟ 

اینکه روزای گل و بلبل تقویم خانم و روزای غاررفتگی آقا همزمان شن 

یه دردی دارههههههههههه که نگوووو 

 

* یعنی متنفرم ازتون اگر فکر کنید نوشته های این پست ربطی به نویسنده و زندگی شخصیش داره 

 

 

 

 

همین دیگه 

شاد باشید