دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

یکی می مُرد ز درد بینوایی 

یکی می گفت خانم پارتی میایی؟! 

 

 

 

این آقایون خیلی عجیب غریبن 

با اینکه هزاران ساله که خانمها عادت دارن وقتی موضوعی اذیتشون می کنه هی راجع بهش حرف بزنن و اینطوری از جنبه های مختلف بررسیش کنن یا از فشار عصبی خودشون کم کنن (همونی که آقایان نادان اسمش رو می ذارن غرغر) 

اما باز هم آقایان عادت نکردن که اینجور وقتها به اعصابشون مسلط باشن و اون خانم رو از دست رفته ندونن و فقط در کنارش بمونن و دلداریش بدن (راه حل ارائه ندن، وضع رو بدتر می کنه)

 

چند سال پیش با یه مسخره ای دوستیم رو بهم زدم 

بعد یه بار داشتم براش از شرایطم بعد از تمام شدن دوستی می گفتم و اصلاً هم حواسم نبود که این طرف هم موجودیست بنام مرد 

طفلی اونقدر هول کرده بود که یادمه آخرین جمله اش این بود: پگی خودکشی اصلاً راه خوبی نیست 

!!!! 

 فکر کن!! 

یعنی من مرده اعتماد بنفس این آدمم 

 

یا مثلاْ این روزها که اصلاْ حال و اعصابم سر جاش نیست 

هی چند روز مجبور بودم برم برای کارهای ویزام 

بعد هی برای بابا که تعریف می کردم اون بنده خدا ناراحت و میشد و می گفت عیبی نداره اینم یه بخشی از زندگیته که باید براش وقت بذاری و اشکالی نداره که مثلاْ مجبوری از کلاسهات بزنی و این حرفها 

هی من می گفتم نه بابا جون برام ok هست این موضوع 

ولی بازم بابا نگرانم بودن 

 

چه میدونم والا 

من تا حالا توی زندگیم مرد نبودم که ببینم چرا درک همچین چیزی اینقدر برای آقایون سخته 

 

هوم؟؟ 

شما چی میگی؟؟ 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*البته هر قاعده ای یک سری استثنائات هم داره هاااا 

هستن کسایی که حتی اگر خرد شدن و ذره ذره نابود شدنت رو هم ببینن آب توی دلشون تکون نمی خوره 

گمون نکنم این دسته از آقایون با این موضوع کنار آمده باشن و پذیرفته باشنش 

به احتمال زیاد فقط یاد گرفتن با بیخیالی از کنارش رد شن تا استرس نگیرن

همین