دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

یه عادت بنظر خودم عادی اما بنظر دیگران عجیب و غریبی که من دارم اینه که بدم میاد توی دستشویی حرف بزنم

یعنی هر اتفاقی هم که بیفته من امکان ندارم دهنم رو باز کنم و اون تو چیزی بگم

بعد این رو هم همه کسایی که من رو می شناسن می دونن و به دوستهام هم هزار بار گفتم

بعد حالا به این 3 اپیزود که همه در مواقعی که من دستشویی بودم اتفاق افتادن دقت کنید:


1.

سین: پگی؟

من: هوم؟

سین: میشه از اسپری ت استفاده کنم؟

من: اوهوم

سین: خب کجاست؟؟

من:  



2. 

خرده خانم: پگی؟

من: هوم؟

خرده خانم: بنظرت چرا اون روز فلانی راجع به فلان موضوع برگشت فلان حرف رو به من زد؟؟ یعنی منظورش فلان چیز بود؟؟ چیو می خواست بگه یعنی؟؟ هان؟؟

من: 

خرده خانم: هان پگی؟؟

من: 

خرده خانم: پگی؟؟

من: 

خرده خانم: پگی چرا جواب نمیدی؟؟ بنظرت منظورش چی بود؟؟

من: 



3.

خرده خانم: پگی؟

من:

خرده خانم: پگــــــی؟؟

من:

خرده خانم: پگــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟

من: هــــــــــــــــــــــوم؟؟

خرده خانم: پگی حرف نزن می خوام به دوست پسرم زنگ بزنم

من:




یعنی آخرش من از دست اینا توی همون دستشویی خُل میشم

ببین کی گفتم!