دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*


دارم روزهام رو به بدترین شکل ممکن می گذرونم

بهتر بگم، دارم هدرشون میدم

خالی از انگیزه

با کلی برنامه

و هیچی زمان

خسته ام؟

بلاتکلیفم؟

بیحوصله ام؟

همه اینها هست و نمی دونم چمه باز

از این روزهای لعنتی بدم میاد

حتی نمی دونم چی می تونه بهترم کنه

احتیاج دارم یه دست بیاد و شونه هام رو بگیره و محکم تکونم بده

بلکه این رخوت و بیحالی ازم دور شه

دوست دارم چشمهام رو ببندم و باز کنم و ببینم 1سال گذشته

از این روزها بدم میاد...


نظرات 1 + ارسال نظر
جودی آبوت یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

دوری .خیلی دوری دختر خاله و ما دلتنگ

دور نبودیم
اینقدر نبودیم
نفهمیدم چی شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد