دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*


زندگی این روزها یجورای خاصی می گذره

انگار دارم بزرگ شدن رو احساس می کنم

تازه دارم می فهمم زندگی چیه

تازه راه لذت بردن ازش رو یاد گرفتم

یه حسرت تلخی همیشه باهام هست، اون هم اینکه از نوجوانی و سالهای اول جوانی نتونستم و نشد که بهترین استفاده رو ببرم

اما از این روزها راضیم

همیشه همه چیز نباید بی عیب و عالی باشه، الآن هم نیست

اما در کل این روزها رو همیشه جزو روزهای خوب و آروم زندگی بیاد خواهم داشت 


*


دلم برای این صفحه خیلی تنگ شده

یه زمانی خیلی راحت فکرهام رو اینجا می نوشتم

دوست داشتم نوشتن رو

هنوز هم دوست دارم

اما دیگه کمتر چیزی بنظرم جالب میاد برای اینجا نوشتن

دوست دارم بنویسم

اهل نوشتن متن های ادبی نیستم

اما دوست دارم اتفاقهای روزانه رو بنویسم

هیچوقت نتونستم خاطره نویسی کنم

بجز یه دوره کوتاه چند ماهه

اون رو هم با یه خط اختراعی خودم و سارا نوشتمش و الآن خوندنش برام خیـــــــلی سخته!

بهرحال

می خوام از نو شروع کنم